instrumentation instrumentation .

instrumentation

نمايندگي VEGA آلمان در ايران

نمايندگي VEGA آلمان در ايران

 

 

شركت وگا VEGA آلمان

نمايندگي VEGA در ايران

نمايندگي وگا در ايران

نمايندگي VEGA

VEGA Representative in Iran

 

نمايندگي VEGA آلمان در ايران

 

 

 

شركت VEGA آلمان

شركت وگا آلمان

 

توليدات در حوزه فرآيند هميشه يكي از پيچيده ترين مسائل مي باشد . بنابراين بسيار مهم است كه تكنولوژي اندازه گيري مورد استفاده در سيستم كنترل و مانيتور كردن پروسه ها باسيتي قابل فهم و با كاربري آسان باشد . شركت وگا VEGA اهداف خود را بر روي هدف گسترش سيستم هاي اندازه گيري با روش هاي ابداعي با نصب و كاربري آسان متمركز كرده است كه داراي قابليت اطمينان بالا و امنيت فوق العاده ايي مي باشد .

 

شركت وگا VEGA بيش از 1200 نفر كارمند در سرتاسر دنيا دارد كه 600 نفر از آن در دفتر مركزي در شهر Schiltach  مشغول به كار مي باشند . راه حل هاي ارائه شده با توجه به نيازهاي اندازه گيري بوجود مي ياد كه اطمينان را به ارمغان مي آورد .

 

اين راه حل ها در صنايع شيميايي ، پتروشيمي ، صنايع غذايي، سيستم هاي تامين آب آشاميدني ، سيستم هاي تصفيه آب و فاضلاب ، معادن ،  نيروگاه هاي توليد برق و كشتي و هواپيما مورد استفاده قرار مي گيرد .

 

شركت وگا VEGA در بيش از 80 كشور با شبكه فروش گسترده و داراي شركت هاي تابعه و توزيع كنندگان فعال است. اين شركت و محصولات خود تمام گواهينامه هاي لازم و استانداردها براي استفاده در سراسر جهان را دارا مي باشد .

 

شركت VEGA آلمان يكي از شركت‌هاي معروف دنيا در زمينه‌ي توليد تجهيزات ابزار دقيق اندازه گيري سطح و فشار است كه به‌ عنوان پيشرو در فناوري و ارائه سنسورهاي اندازه‌گيري سطح راداري در جهان شناخته مي‌شود .

 

نمايندگي VEGA در ايران

 

 

دلايل شهرت شركت VEGA

 

فناوري Puls/Radar از شركت وگا VEGA به همراه نوآوري Plics بيش از ۲۰ سال است كه به عنوان پيشتاز در اندازه‌گيري سطح، به صورت مطمئن و دقيق در فرايندهاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرند و داراي فيدبك مثبتي از مشتريان خود مي باشد كه اين شركت را بر آن داشت تا با توسعه و به روز نمودن اين سيستم ها بتواند رضايت كاربران خود را بيش از پيش به دست آورد .

 

استفاده از فناوري Puls/Radar جهت شناسايي سطح جامدات انبوه در تانك‌ها براي اولين بار توسط شركت وگا VEGA در سال ۲۰۰۴ ميلادي امكان‌پذير گرديد و هم‌اكنون اين شركت به‌ عنوان برترين و پرفروش‌ترين سازنده در اين شاخه از صنعت مطرح است.

 

نمايندگي VEGA در ايران

 

شركت فني مهندسي آميتيس از معدود شركت هايي در حوزه ابزاردقيق مي باشد كه با دارا بودن تيم فني مجرب خود توانسته است با مشاوره هاي مناسب نياز كارفرمايان و صنعتگران عزيز را در انتخاب انواع تجهيزات ابزار دقيق به دليل تنوع بسيار زياد برطرف نمايد .

 

شركت فني مهندسي آميتيس با توجه به ارتباطات بسيار خوب با طرف خارجي مي تواند محصولات اين شركت را با مناسب ترين قيمت و كوتاه ترين زمان تحويل ، ارائه نمايد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۰۱ توسط:instrumentation موضوع: نظرات (0)