instrumentation instrumentation .

instrumentation

نمایندگی VEGA آلمان در ایران

نمایندگی VEGA آلمان در ایران

 

 

شرکت وگا VEGA آلمان

نمایندگی VEGA در ایران

نمایندگی وگا در ایران

نمایندگی VEGA

VEGA Representative in Iran

 

نمایندگی VEGA آلمان در ایران

 

 

 

شرکت VEGA آلمان

شرکت وگا آلمان

 

تولیدات در حوزه فرآیند همیشه یکی از پیچیده ترین مسائل می باشد . بنابراین بسیار مهم است که تکنولوژی اندازه گیری مورد استفاده در سیستم کنترل و مانیتور کردن پروسه ها باسیتی قابل فهم و با کاربری آسان باشد . شرکت وگا VEGA اهداف خود را بر روی هدف گسترش سیستم های اندازه گیری با روش های ابداعی با نصب و کاربری آسان متمرکز کرده است که دارای قابلیت اطمینان بالا و امنیت فوق العاده ایی می باشد .

 

شرکت وگا VEGA بیش از 1200 نفر کارمند در سرتاسر دنیا دارد که 600 نفر از آن در دفتر مرکزی در شهر Schiltach  مشغول به کار می باشند . راه حل های ارائه شده با توجه به نیازهای اندازه گیری بوجود می یاد که اطمینان را به ارمغان می آورد .

 

این راه حل ها در صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، صنایع غذایی، سیستم های تامین آب آشامیدنی ، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب ، معادن ،  نیروگاه های تولید برق و کشتی و هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد .

 

شرکت وگا VEGA در بیش از 80 کشور با شبکه فروش گسترده و دارای شرکت های تابعه و توزیع کنندگان فعال است. این شرکت و محصولات خود تمام گواهینامه های لازم و استانداردها برای استفاده در سراسر جهان را دارا می باشد .

 

شرکت VEGA آلمان یکی از شرکت‌های معروف دنیا در زمینه‌ی تولید تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری سطح و فشار است که به‌ عنوان پیشرو در فناوری و ارائه سنسورهای اندازه‌گیری سطح راداری در جهان شناخته می‌شود .

 

نمایندگی VEGA در ایران

 

 

دلایل شهرت شرکت VEGA

 

فناوری Puls/Radar از شرکت وگا VEGA به همراه نوآوری Plics بیش از ۲۰ سال است که به عنوان پیشتاز در اندازه‌گیری سطح، به صورت مطمئن و دقیق در فرایندهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای فیدبک مثبتی از مشتریان خود می باشد که این شرکت را بر آن داشت تا با توسعه و به روز نمودن این سیستم ها بتواند رضایت کاربران خود را بیش از پیش به دست آورد .

 

استفاده از فناوری Puls/Radar جهت شناسایی سطح جامدات انبوه در تانک‌ها برای اولین بار توسط شرکت وگا VEGA در سال ۲۰۰۴ میلادی امکان‌پذیر گردید و هم‌اکنون این شرکت به‌ عنوان برترین و پرفروش‌ترین سازنده در این شاخه از صنعت مطرح است.

 

نمایندگی VEGA در ایران

 

شرکت فنی مهندسی آمیتیس از معدود شرکت هایی در حوزه ابزاردقیق می باشد که با دارا بودن تیم فنی مجرب خود توانسته است با مشاوره های مناسب نیاز کارفرمایان و صنعتگران عزیز را در انتخاب انواع تجهیزات ابزار دقیق به دلیل تنوع بسیار زیاد برطرف نماید .

 

شرکت فنی مهندسی آمیتیس با توجه به ارتباطات بسیار خوب با طرف خارجی می تواند محصولات این شرکت را با مناسب ترین قیمت و کوتاه ترین زمان تحویل ، ارائه نماید .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۱:۰۱ توسط:instrumentation موضوع: نظرات (0)