instrumentation instrumentation .

instrumentation

آشنایی با کمپانی hach

کمپانی با ارائه راهکارهای قابل‌اطمینان و آسان برای استفاده و دسترسی به پشتیبانی تخصصی، به کیفیت آب در سراسر جهان کمک می‌کند و از ابزارهای دقیق و مواد شیمیایی مرغوب استفاده می‌کند تا آنالیز آب بهتر، سریع‌تر و ساده‌تر باشد؛ بنابراین شما می‌توانید حتی برای اولین بار در هر زمان جواب صحیحی از آزمایش خود دریافت کنید. کارشناسان این شرکت با برنامه‌های کاربردی، شمارا همراهی کرده و با حس تعهد خود به کمک شما دریافتن راه‌حل‌های مناسب برای نیازهایتان می‌آیند.

 

از زمان تأسیس کمپانی در سال ۱۹۳۳، صنعت خود را با ارائه محلول‌های آزمایشی، توسعه داده و به مشتریان خود در مدیریت آب باکار آیی دقیق‌تر خدمات ارائه می‌دهد. امروزه محصولات شرکت مذکور در سراسر جهان یافت شده و در صنایع مختلفی از آب و فاضلاب شهری و مواد غذایی، نوشیدنی و نیروگاه برق و هر حوزه دیگری که به آب مربوط است، فعالیت دارد. در تجزیه و تحلیل آب خود اطمینان داشته باشید با پاسخ های متخصص، پشتیبانی برجسته و راه حل های قابل اعتماد و آسان برای استفاده از Hach باشید.

کیفیت آب

 

کیفیت آب چیزی است که در Hach بسیار جدی گرفته اند و می دانند که تجزیه و تحلیل آب شما باید درست باشد؛ به همین دلیل است که برای ارائه راه حل کامل نیاز به احساس اعتماد به نفس در تجزیه و تحلیل خود را اختصاص داده است.

 

با توسعه راه حل های قابل اطمینان و آسان برای استفاده و دسترسی به تخصص و پشتیبانی متخصص، Hach به کیفیت کیفیت آب در سراسر جهان کمک می کند.

محصولات شرکت Hach:LAB INSTRUMENTS

 

 

    LAB METERS AND PROBES ♦

    CHEMISTRIES, REAGENTS,AND STANDARDS ♦

    ONLINE ANALYZER ♦

    SENSORS AND CONTROLLERS ♦

    SAMPLERS ♦

    MULTI PARAMETER ONLINE PANELS ♦

    CLAROS WATER INTELLIGENCE دستگاه ♦

    TEST KITS & STRIPS ♦

    MICROBIOLOGY LAB ♦

    EQUIPMENT AND SUPPLY ♦

    AUTOMATED LAB SYSTEMS ♦

 

منبع: www.hach.com

شرکت فنی مهندسی آمیتیس  ،نمایندگی فروش محصولات شرکت Hach در ایران، قادر به واردات و فراهم نمودن کلیه محصولات شرکت  و دیگر محصولات ابزار دقیق را  Hach در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رعایت کلیه شرایط نگهداری، به شما مشتریان عزیز ارائه کند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۶:۴۵ توسط:instrumentation موضوع: نظرات (0)